Nowy komputer, co proponujecie??

Autor: Marcin <macinek5_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 22:24:28 MET DST

Witam. Chce zmodernizować komputer. Prosiłbym was o pomoc w dobraniu części.
Komputer ma służyć do przerabiania filmów dvd, słuchania muzyki, gadania na
gadu-gadu oraz chciałbym czasem zagrać w jakąś nową grę. Myślę nad kupnem
procesora Intel Pentium D 920. Co o tym sądzicie? A może jakiś inny? Co do
karty graficznej i płyty głównej nie mam pomysłu. chciałbym żeby cena tych
trzech części była w granicy 1300 zł. Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam!!!