Re: wybór drukarki - proszę o pomoc

Autor: D|Maxxx <dieta.maxxx_at_SPAMgmail.com>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 22:19:25 MET DST

Renata wrote:

> chcę mieć kolor, ale rozważam też czarny laser, w kolorze drukuję mało lub
> prawie wcale.
>
> drukowanie - ok 30 stron tygodniowo - głównie tekst, czasem obrazki (prace do
> szkoły).
>
> kasa: atramentówka do 300 (jeśli bedzie za 200 to bedzie idealnie), laser
> raczej tanszy czyli 350 zł.

polecam szczerze Canon'a pixma ip1500. jestem student i sporo drukuje a
uzywam atramentu w cenie 5 pln za naboj i wychodzi tanio i ladnie w
czerni, kolor zalecalbym producenta, zwlaszcza do wydrukow Hi Quality :)
ale generalnie bardzo sobie chwale sprzet, kupiony na allegro za ~ 230
zlotych.

na tym tanim naboju wydrukowalem juz jakies 100 stron i ciagle chodzi
ale to tak orientacyjnie :)

pierwszy, oryginalny zajechalem w miesiac ale to tez pewno wiele Ci nie
powie :)

pozdrawiam!

--
-+- D|Maxxx -+-