wybór drukarki - proszę o pomoc

Autor: Renata <rmmg_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 21:01:37 MET DST

Witam,

na dniach muszę kupić drukarkę. Ostania, która mi się niedawno spaliła,
lexmark, była dobra, ale miała drogie tusze, w dodatku wydruk zdjęć - fatalny.

wybrałam takie oto modele:

Epson Stylus C48 (w miarę tanie tusze i zamienniki)
http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=3700&idkat=7&kat=EPSON&katogol=Drukarki&idogolna=3

Epson Stylus D68 (trochę droższe tusze ale za to wygląda na solidniejszą,
pierwsza wygląda jakby wykonana do sprzedazy na odpust, tandetnie, widziałam w
sklepie, ale nie wygląd jest najważniejszy)
http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=3318&idkat=7&kat=EPSON&katogol=Drukarki&idogolna=3

Canon Pixima 2200 (drogie ale podobno bardzo wydajne tusze - 20ml za 80zl,
brak zamienników)
http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=2910&idkat=6&kat=Canon&katogol=Drukarki&idogolna=3

cena nie jest wyznacznikiem, canona widziałam w proline za ok. 190z.

O epsonach wiem niewiele, o canonach tyle, że "niby" mają opinię dobrych ale
bardzo drogich w eksploatacji(?). epson niby wychodzi taniej, ale ma mniejsze
pojemniki, czyli tuszu trzba częsciej dolewać.

Proszę o pomoc, nie bardzo wiem na co zwrócić uwagę. Może znacie jeszcze jakiś
inny model, który warto rozważyć?

ewentualnie jakiś tani laser... np
http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=4106&idkat=8&kat=Hewlett%20Packard&katogol=Drukarki&idogolna=3

przeznaczenie drukarki - do użytku domowego.

za pomoc z góry dziękuję.

Renata