Fujitsu-Siemens Amilo L7300

Autor: paveel <paveel_at_gazeta.plerehtuc>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 16:57:59 MET DST

Witam,

Mam problem z powyzszym laptopem. Nagle wygasla w nim matryca, podobnie jak
w opisywanym tutaj kiedys laptopie Toshiby (http://tinyurl.com/ngu77) - tj.
matryca robi sie czarna, ale jak sie spojrzy z bliska lub pod innym katem,
to widac zarysy ikon itp. Tutaj jednak matryca nie powraca do normalnej
jasnosci.

Czyzby i tutaj problemem byl inwerter, moze cos innego? Ile moglaby
kosztowac ewentualna naprawa (wiem, ze najlatwiej zadzwonic do serwisu, ale
w tym momencie nie mam takich mozliwosci).

Szukalem i nie znalazlem instrukcji w sieci, jak rozkrecic to 'cudo' (o; ,
sam metoda prob i bledow nie chce kombinowac, bo to nie moj notebook . Jesli
ktos mialby info, gdzie znalezc taka instrukcje - z gory dziekuje.

--
pozdrawiam,
Pawel