Re: Jaki monitor...paramiczny czy zwykly

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 14:44:46 MET DST

bajtucha napisał(a):

> według testów na behardware.com "widescreen lcd survey" czy jakoś tak się
> nazywa ten artykuł, różnicy nie ma żadnej... mówię oczywiście o tej belinei

Dużo zależy od elektroniki.
Dwa monitory na identycznych matrycach mogą wyświetlać zupełnie inny
jakościowo obraz bez DVI. Z DVI zresztą też.

To są moje dwa warunki przy wyborze monitora - dobra matryca (tzn. nie
TN) i DVI. Wszystkie parametry typu jasność itp to pic na wodę
fotomontaż (właściwie z wyjątkiem kontrastu), bo i tak później te
wartości ustawia się na 20%, żeby nie oślepnąć ;)

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS