Re: Jaka płyta socket 939 z dobrym OC do 350zł ? gdzie testy hipsetów np ULI?

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 11:35:36 MET DST

Użytkownik "doombek" <doombek@@@@wpe.pl> napisał w wiadomości
news:ecbubv$4n2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Najnowsza Płytka do AM2 i najlepsza to DFI Infinity !!!! Polecam !!! Super
> w OC

ludzie czytajcie ze zrozumieniem !

DFI jest drogie na pewno nie kosztuje do 350zl !!!, nie chce AM2 bo musial
bym wymienic moja swietna kostke DDR 1Gb ECC, pamieci DDR2 sa mniej wydajne
od DDR1.
Układy Nforce 570 i tym podobne grzeja sie potwornie a ja nie chce tracic
pieniedzy na dodatkowe chlodzenie i wymienaic halasliwe wiataki, mam ultra
cichy komputer....