prosba o pomoc w wyborze plyty

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 10:37:29 MET DST

witam

mam athlon 64 3000+ s939
asrock dual939

ale cos mi w tym zestawieniu nie gra
nie za bardzo ufam tej plycie i chce ja wymienic

jakies zawiasy, niestabilna praca z dodatkowymi urzadzeniami i bez nich,
takie tam rozne koszmary
potrzebuje stabilny komputer do pracy wiec chce postawic na jakosc,
wydajnosc, stabilnosc
bez roznych niepotrzebnych nimilych niespodzianek

tak wiec jaka plyte proponujecie dla tego procka?
do 400zl

mam takie wymagania od plyty:
stabilnosc, wydajnosc
chipset zakryty (zalany tworzywem) - tak zeby bylo bezpieczniej gdy bede
chcial zmienic chlodzenie na blok wodny

dobre i przemyslane rozlozenie elementow na plycie

jest wogole taka plyta za taka cene?

podkrecic chcialbym oczywiscie tego proca bo mam chlodzenie wodne, teraz
temp max 36stopni na podkreconym procku z 1800MHz na 2200MHz
wiec chyba tyle moze byc. tylko zeby to bylo stabilne!

przepraszam za chaotyczny list ale jestem podenerowany tym ze przed
chwila kolejny raz komp sie zawiesil:(

pozdrawiam i z gory dziekuje za konkretne umotywowane propozycje plyt
glownych.