Re: Jaka płyta socket 939 z dobrym OC do 350zł ? gdzie testy hipsetów np ULI?

Autor: Aidahow <dariuszsocha_at_dariuszsocha.com>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 02:16:29 MET DST

Użytkownik "usenet user" <usenet_userUsunTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ecatbb$gp9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Będę zmieniać platformę i szukam taniej do max 350zł płyty głównej na
> Socket939 (AM2 się nie opłaca na razie) o bardzo dobrej wydajności,
> pasywnym chłodzeniem chipsetów (nie grzejących się zbytnio nawet po OC) i
> z dobrym i stabilnym OC na poziomie minimum 300HTT (procek będzie pewnie
> Athlon XP 3000+-3500+).

Z całą pewnością polecam Ci Abit AN8 Ultra na NV4 Ultra - z silent pipe. Ta
płyta to marzenie dla OC. Nigdy nie widziałem bardziej rozbudowanego biosu -
świetny podgląd napięć oraz możliwość ustawienia alarmu na każdym z nich po
przekroczeniu ustawionej przez siebie wartości a takż możliwośc wyłączenia
komputera po przekroczonej ustawionej wartości.
Bios mojej obecnej płyty wypada blado przy tym z AN8 Ultra.
No i jest małe "niestety" - nie wiadomo z jakiej przyczyny Abit wycofał ten
model i zastąpił go zuborzonym KN8 Ultra - w dodatku z wiatrakiem. Nie
rozumiem ich posunięcia - ale zaczynam rozumieć dlaczego Abit pada...

Ja na Twoim miejscu szukałbym używanej płyty, w sklepach raczej jej nie
dostaniesz bo wątpie aby się ostała.