Kingmax gwarancja

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 00:54:40 MET DST

Witam!

Mam pytanie co do wieczystej gwarancji Kingmaksa. Sprzedawca wprawdzie
wystawił mi kartę gwarancyjną z wieczystą gwarancją, ale co zrobić
gdyby sklep upadł? Szukałem na stronie Kingmaksa jakichś dealerów, ale
nie znalazłem.

Swoją drogą ciekawe zdanie tam znalazłem:

Warranty Period ? Lifetime Warranty:
Kingmax Corporation promises that under normal operation, Kingmax memory
products ( Kingmax logo/label ) are guaranteed for the lifetime of the
product.

----for the lifetime of the product------

Czyli jak się pamięć zepsuje, kończy się gwarancja ;-)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur