jaka pamiec do hp laserjet 5L

Autor: ardegon <wieskoch_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 23:48:03 MET DST

Jaka pamiec musze kupic do hp 5L, aby zwiekszyc ten nieszczesny 1MB?
Mozna rozbudowac ja o zwykle SIMM czy tylko o jakies moduly?
Jesli SIMM to z jakimi parametrami mam szukac?
Potrzebuje wydrukowac prace w wordzie (100 stron w tym kilkanascie rysunkow)
i chyba bez rozbudowania pamieci sie nie obejdzie.

Ewentualnie jakie dac jej ustawienia, zeby drukowala optymalnie?
Prosze o jakies konkretne dane co nalezy i na jaka wartosc ustawic.