Kabel Audio 9 pin DIN ------------ 6 x Cinch

Autor: Duny <duny_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 22:18:18 MET DST

Szukam 3 metrowego kabla audio 9 pin DIN z jednej strony i 6 x Cinch z
drugiej, do połączenia karty dźwiękowej SB Audigy2 z zestawem głośników 5.1.
Niestety fabryczny kabel okazał się za krótki (tylko 1.8 m).
Przeszukałem już Allegro i Google ale niczego nie znalazłem.
Pozostaje Volumen, ale to dla mnie ciut za daleko (1,5 h jazdy w jedną
stronę).
Może znacie jakiś sklep internetowy, który ma coś takiego w ofercie,
ewentualnie proszę o schemat, jak taki kabel wykonać.