Laptop, Wyladowana bateria i zapomniany profil

Autor: stefandora <stefandora_at_yahoo.ca>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 20:25:27 MET DST

witajcie, dzisiaj zostawilam na caly dzien wlaczonego laptopa
podlaczonego do listwy... tyle, ze listwa nie podlaczona. bateria sie w
laptopie wyladowala, oczywiscie... poponownym uruchomieniu laptopa nie
ma mojego profilu (np. plikow, ktore byly na pulpicie, nie ma, ale moge
je wyszukac i sciezka wskazuje, ze niby sa na pulpicie). przy starcie
otrzymuje rowniez komunikat, ze nie moze zapamietac (czy przywolac)
profilu zapisanego w systemie. wprowadzilam pare starych ustawien, ale
po restarcie wraca wszystko do normy, czyli nie mojego, czystego
profilu, a on caly czas nic nie pamieta. czy moge cos sama zrobic, czy
musze oddac do naprawy? z gory dziekuje za pomoc. dorota