plyta do Intel Core2 Duo

Autor: mateusz <muchafly_at_NOSPAMicpnet.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 18:21:21 MET DST

Witam,
Mam proble z wyborem plyty do procesora Intel Core2 Duo E6300 1.86 GHz .
po prostu sie na tym nie znam

Komputer bede uzywal do montazu wideo, karte muzyczna juz mam, grafike
chcialbym miec juz na plycie (nie potrzebuje dodatkowej grafiki, montuje na
karcie do montazu dv.now).
Chcialbym by plta byla na te nowsze szybsze ramy, do konca nie wiem co to
jest, ale sie naslyszalem o nich ;)

Cena kolo 600zl

Gdyby ktos moglby mi cos polecic, bylbym rad.

Na razie nad ta sie zastanawiam:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=31140 , ale podejrzewam, ze moge
miec problem z jej kupnem.

nie wiem czy jeszce mam cos napisac?