Re: odzyskanie danych z uwalonego dysku

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 18:14:14 MET DST

Karol 'Carlos' Cieśla napisał(a):
> Nie no, luz, to ja dziekuje za cierpliwosc :) Wlasnie zabieram sie do
> testow, za kilkanascie minut napisze co i jak :)

Pod kazdym sektorem widoczne sa same zera. Ja mam wrazenie, ze to zera
to efekt "poddania sie".
MBRTool - nie widzi dysku (podczas startu w BIOSie dysk byl widoczny).
Jeszcze ciekawa sprawa odnosnie FDISKa.
Tym razem system odpalilem z dyskietki i podpiety byl tylko ten jeden
uszkodzony dysk. Polecenie fdisk wywala komunikat, ze brak dyskow
stalych i sie wylacza. Z przelacznikiem /MBR - komunikat, ze nie zostaly
dokonane zadne zmiany. Z przelacznikiem /STATUS - wyswietla informacje o
tym podpietym dysku!

--
pozdro, karol