winXp i niedzialajacy mikrofon

Autor: k i s a g e <k_i_s_a_g_e_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 16:44:27 MET DST

jak w temacie nie dziala mikrofon, na bank dobrze podpiety oraz
urzadzenie sprawne - pod rownoleglym systemem Win2k3 dziala bez
problemu...co ciekawe o ile mnie pamiec nie myli wczesniej pod WinXp tez
mi dzialal.

Pierwsze skojarzenie to ze "cos" mi namieszalo w sterownikach,
odswiezenie do najnowszych wersji nic nie dalo.

Proba na roznych ustawieniach, mikrofon 'dodatkowy' w ustawieniach
dzwieku odznaczony...brak mi juz pomyslow :)