Re: winfast 2000 expert i audigy se

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 14:40:32 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> No i dobrze. Masz aktywne nie tylko ACPI zmieniające przerwania,
> ale też APIC dające więcej niż 16 przerwań.
>
> A teraz zrób restart i zatrzymaj komputer pauzą w momencie,
> gdy na ekranie jest ramka z konfiguracją i poniżej lista
> urządzeń PCI generowana przez BIOS...

Niestety u mnie taka ramka nie występuje - płyta Asus'a p4p800se.
Po uruchomieniu komputera, oprócz wersji biosu, ilosci ramu, jest lista
podpiętych dysków twardych i napędów optycznych.
Wiem o jaką listę ci chodzi, bo nie raz ją widziałem, na innych
komputerach, u mnie takowej nie ma.
Tak mam od początku od kiedy posiadam tą płytę.