Re: winfast 2000 expert i audigy se

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 13:22:10 MET DST

> Na tym samym przerwaniu czy na tej samej linii przerwania?
>
> Linie przerwania zgłasza BIOS i karta TV nie powinna dzielić
> jej z niczym.

Szczerze mówiąc, nie wiem jak mam na to pytanie odpowiedzieć, więc
postaram się napisać, jak ja to widzę.
We właściwościach sterownika karty sieciowej (zintegrowanej), jak i
audigy jest podane to samo przerwanie (22).
W programie Everest, w pozycji "Sprzęt", sekcja "Zasoby sprzętowe" -
przy sieciówce i dźwięku jest to samo przerwanie (22) z opisem udziału
jako "Dzielone"

Pozdrawiam