Re: Jaki monitor...paramiczny czy zwykly

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 12:57:19 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Zależy do czego wykorzystujesz komputer. Jeśli filmy i gry to
> panoramiczna martyca jest ok. Przy czym warto myśleć już o takich na
> matrycach PVA, a nie TN. Masz może jakiś konkretny model na myśli?

Ja od siebie polecam:
Belinea 102035W
ViewSonic VX2025wm

Oba na identycznej matrycy P-MVA z AU Optronics, Belineę można dostać w
każdym sklepie, ViewSonic trzeba zamawiać. Jednak różni je drobny
szczegół - ViewSonic ma gwarancję 0 badpixeli (3 lata gwarancji na
wszystkie elementy monitora) z serwisem door2door w Polsce, a także
lepsze odwzorowanie kolorów (to chyba od elektroniki zależy) i większe
możliwości ustawień (albo po prostu widziałem oba monitory na domyślnych
ustawieniach, i VS ma lepsze :)

Następna dostawa monitorów VS będzie w połowie września, obecnie nie da
się ich kupić w Polsce. Wtedy też ma wejść na rynek nowy model VX2235wm,
22" panorama. Ponoć ma być niewiele droższa od VX2025wm (100-150zł), ale
obawiam się, że jest to monitor na matrycy TN. Na razie oficjalnych
danych nie ma, recenzji też nie. Są za to sprzeczne doniesienia z for i
sklepów internetowych. Jedne mówią o TN, inne o S-MVA.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS