Decyzja

Autor: Keypi <keypi_at_poczta.ats.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 12:47:51 MET DST

    Jestem niezdecydowany. Nie potrzebuję maszyny do zabawy, ale do szybkiej
bezkonfliktowej programowej obróbki obliczeniowej w programach projektowo -
inżynierskich. Szukam procesora do 300zł - nie wiem co wybrac: Athlona
3000 - 3500 czy Pentium 4 2,5 - 3,2 GHz, a moze tam gdzie niewazna jest
szybka obrobka graficzna - lepiej uzyc Celerona, z tych najwyzszych ? Resztę
sobie już sam zdecyduje, ale pytam o opinie "starych wyjadaczy" w temacie
procesorow, bo opinii sprzecznych sie juz osluchalem, a czas podjac decyzje.

Pozdrawiam...Pikus' - Radom