Norton Ghost 2003

Autor: Mr Adzio <horemhebWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 10:53:20 MET DST

Witam,

Mam problem. Otoz chcialem sobie zrobic imaga z C: Nrtonem Ghostem 2003. Ale
tym razem postanowilem nie grac go na DVD lecz na partycje E:. Tylko matol byl
ze mnie straszny, bo dam KLONOWANIE! I w efekcie szlag mi trafil poprzednia
zawartosc partycji (kilka tysiecy niezgranych fotek!).
Az sie boje eksperymentowac na wlasnego czuja. Wiec prosze o rade:
- czy NG 2003 doprowadze partcyje E do stanu sprzed klonowania na nia C,
- a jesli nie, to czym to zrobic, by bylo jak przed klonowaniem?
Wielkie dzieki!

Pozd.
Mr Adzio
www.media.prv.pl