OSD - pasek głośności na ekranie komputera jak we współczesnych telewizorach

Autor: Artur <_at_@o2.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 10:41:13 MET DST

Witam.

Mam prośbę o podanie namiarów lub przysłanie na emaila
programiku/sterownika, który wyświetla na ekranie pasek głośności w
trakcie jego zmiany. Kiedyś coś takiego miałem w starym notebooku
compaqa gdzie natężenie dźwięku zmieniało się tylko w systemie
klawiszami głośności, a nie pokrętłem wzmacniacza. W większości
klawiatur multimedialnych też to jest. Jedyne co znalazłem w Internecie
to programik do notebooków Optimusa, ale w trakcie działania aplikacji
pełnoekranowych minimalizuje je. Pamiętam jeszcze, że taki gadżet był
dodawany jako samodzielna aplikacja do jakiegoś polskiego programu
freewarowego, ale zapomniałem nawet co to był za program.

Z góry dziękuję za pomoc.
Artur.