Re: Czego mu brakuje jeszcze? (Magistrala PCI 0, urzadzenie 31, funkcja 3)

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 10:36:31 MET DST

W artykule <2006082007103400@grush.one.pl> Radosław Sokół napisal(a):

> Równie dobrze mógłbyś napisać, że nie da się używać XP nie
> posiadając sprzętu i dlatego o XP można tutaj rozmawiać.
>
> Tematyka tej grupy *nie* obejmuje sterowników urządzeń.
> Twoje pytanie podstawowe (o identyfikację urządzenia na
> podstawie kodów VID/PID) nie było zatem NTG, ale o
> sterownikach do tego urządzenia już rozmawiać nie można,
> bo one są pod Windows (a więc należy poruszyć temat na
> grupie o Windows).

No i OK.
O XP TYLKO wspomniałem, i równie dobrze mogłem NIC na ten temat nie pisać.
te dziedziny (XP i komunikat o sterownikach) łączy to,
 ze akurat XP ten komunikat podał na tacy.
To skutek mej skłonności do gadulstwa. Walczę z tym.

A co do pytania o sterownik, to fakt. Skoro grupa *NIE* ich nie toleruje.
Mogłem moje pytanie skrócić do frazy o element, co dopieszczenie wymaga.

Pół mea culpa.
OK?
:)
jeszcze raz, dzieki za pomoc