Amilo Pro V2000 nie obsługuje kart MS Duo PRO

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 23:00:43 MET DST

Witam.

Mam dwie karty MS.
1. MS Duo 16MB - tą czyta bez problemu, oczywiście za pomocą
adaptera/powiększacza
2. MS Duo PRO 256 MB - nie czyta (nawet w tym samym adapterze), pojawia
się komunikat, że trzeba sformatować i dalej, że nie da się sforamatować.

Więc mam tu pytanie, jak zmusić ten laptop do czytania kart MS Duo PRO ?
Najnowsze sterowniki "czytacza" zdobyłem z 2002 roku i nic nowszego.

Dziękuję i proszę o pomoc.

Acha. Analazłem w googlach, że czytnik musi być przystosowany do
czytania kart Pro. OK, ale chyba programowo, czyli sterownik, bo raczej
nie mechanicznie.

Darek