Re: Co sądzicie o...?

Autor: Paul <paolopaoloWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 19:51:00 MET DST

> Kup cokolwiek tylko nie Acera. A jesli juz koniecznie Acera
> to wykup gwarancje na tak dlugo jak zamierzasz go uzywac.

No właśnie, chciałem się dowiedzieć czy inwestować w tego laptopa? Czy taki Acer
a Acer Ferrari to jedno i to samo czy może firma Ferrari udostępniając swoją
markę firmie Acer nie wymaga czegoś więcej i co za tym idzie sprzęcik pracuje
nieco lepiej niż np Travelmate?
A jak nie Acer to co?
Gwarancję z pewnością wykupię na conajmniej trzy lata.
Chcę poprostu by nowy sprzęt radził sobie równie dobrze z tym co robię na
desktopie czyli dużo neta, gier (Far Cry i inne FPPy) i dużo dużych obrazków
(nawet po kilkaset MB) w Photoshopie, o innych codziennościach nie wspominając.
No i w nowej Windowsie chciałbym ujrzeć ten "nieziemski" interfejs Aero (desktop
łatwiej upgradować do tego celu niż notebook).
Mobilność to atut nie do przebicia.
A pieniędzy trzeba wydać sporo...
Pozdrawiam:)