symulacja obrazu panoramicznego

Autor: quong <not_avaible_at_for.custom.person.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 17:25:14 MET DST

Witam serdecznie
Mam karte grafiki Radeon 9550 oraz monitor SAMSUNG SyncMaster 755dfx
Mam pytanie czy jest możliwość (za pomocą jakiegoś programu zapewne)
stworzyć symulacje obrazu panoramicznego? To, że sobie zwężę obraz w
ustawieniach monitora to mi nic nie daje bo obraz jest w tedy
nienaturalny, a mnie chodzi żeby to było zjawisko naturalne ;). Może
symulacja rozdzielczości panoramicznej? Będę wdzięczny za pomoc.

--
Pozdrawiam
Qu.