Re: mial ktos w reku notebook'a Lenovo ?

Autor: Lucar <lucar_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 15:19:10 MET DST

Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl> napisał(a):

> Mam Lenovo 3000N100 , i nie widze wad. :)

Moim zdaniem poważną wadą jest niestandardowe umieszczenie klawiszy Home/End i
PgUp/PgDn. Te pierwsze są dostępne tylko za pośrednictwem klawisza
funkcyjnego, te drugie zaś na dodatek nie są umieszczone jeden pod drugim,
tylko obok siebie, rozdzielone innym klawiszem. Każdy, kto jest przyzwyczajony
do ich ustawienia na standardowej klawiaturze będzie się musiał przestawić
(lub przestawiać na okrągło, jeżeli pracuje także z pecetem). Moim zdaniem
najlepiej rozwiązali to w laptopach ThinkPad, Dell i niektórych HP, gdzie ten
blok jest w górnym prawym rogu klawiatury.

Pozdr
Lucar