Wypalenie butowalnej plytki CD.

Autor: DJ <djank_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 12:14:36 MET DST

Witam.
Jak wypalić butowalną płytkę CD? Mam dyskietkę z Norton Ghostem 2005 i
chciałbym sobie stworzyć butowalną płytę CD tak by można było odpalać Ghosta
na nowych komputerach, które nie posiadają stacji dysków FDD. Jakim
programem można to zrobić? Proszę poleccie mi jakiś program najlepiej jakiś
mały shareware lub freeware, nieskomplikowany. Sorry jeśli to NTG, ale nie
moglem znaleźć żadnej grupy dedykowanej wypalaniu CDków. Jeśli taką znacie
to bardzo proszę o jej podanie.
Pozdrawiam DJ.