Re: nowy zestaw z procesorem Intel - kto doradzi z ekspertów?

Autor: Aidahow <dariuszsocha_at_dariuszsocha.com>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 08:44:45 MET DST

Użytkownik "Seba" <ktos7(spam)@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ec6bbn$6ms$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chce kupić jednostke centralna komputera na bazie procesora firmy Intel
> Iteresowały by mnie dwa zestawienia z procesorem Pentium 4 D i Core2 Duo
> Kwota na zestaw 2500-3000zł ( możliwe ze czesci beda z hurtowni )
> Hdd: 250GB, pamiec operacyjna 1-2 Gb, stabilny i cichy zasilacz, płyta
> głowna - stabilna,
> grafika - radeona czy geforce?

Za eksperta się co prawda nie uważam ale może spodoba Ci się moja sugestia.
Tak jak pomysł z Core 2 Duo uważam za świetny tak z Pentium D - do luftu.
Zakładam, że chodzi o zestaw bez monitora. Jako, że sam nie dawno złożyłem
zestaw dlatego zaproponuję Ci podobny.

A jaki? Spójrz w mój SIG - nie ma co się powtarzać ;)

Co do dysku - Samsung 2504C czyli 250GB SATA 2 NCQ. Dysk jest szybki i
ultracichy a przy tym chłodny.
Co do zasilacza - ja już więcej nie kupię Chiefteca (szumią). Polecam
Tagana.