Re: Tuner TV do laptopa

Autor: ***EiNsTeIn*** <einet_at_@op.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 08:23:00 MET DST

Witam all
Te anteny pokojowe to można sobie że tak powiem w sadzić. Zwykły telewizor
potrzebuje nie aż tak silnego sygnału dlatego odbiera, ba nawet jak
podłaczysz kawałek przewodu do gniazda antenowego w telewizorze i np.
powiesisz na karniszu to będzie odbierać. Z tunkami TV jednak jest inaczej.
Ja podłaczając Tuner TV do kablówki musiałem dodatkowo podłaczać wzmacniacz
antenowy abonencki, bo na niektórych programach sygnał był słaby. Dodam, że
pomiędzy gniazdem od kablówki a Tunkiem był przewód koncentryczny
(satelitarny) o długości 13m.
Podsumowując z pokojowych anten raczej nic ci nie wyjdzie, sam też niedawno
będąc poza miejscem zmieszkania próbowałem i nic z tego. Dopiero jak
podłączyłem antenę siatkową i wystawiłem za okno to było ok.
Tunek AVER TV E500 +FM
Pozdrawiam