Re: Creative ZEN Micro - pomocy - padl microdrive - co teraz?!

Autor: Witold Warczak <wwarczak-usun--to_at_online.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 04:17:04 MET DST

RXX napisał(a):
> [...]
> / wgrywac nowy firmware. Jednak podczas proby czy to formatowania czy
> zmiany oprogramowania odtwarzacz zawiesza sie.
>
> Slychac "pykanie" / "cykanie" microdrive'a - stad mysle ze jest uszkodzony.
> Gwarancji nie posiadam.

> Postanowilem zamiast MD do odtwarzacza wlozyc karte Compact Flash 512mb,
> tak tez zrobilem - zainstalowalem CF w urzadzeniu. Odtwarzacz CF nie widzi
> - uruchamia sie od razu menu serwisowe. - trzeba wgrac firmware - i tu Mam
> jednak problem. Ani inicjujac wgrywanie firmwaru z PC, ani z menu z
> odtwarzacza firmware sie nei chce zainstalowac. :/
Ja podmienilem w swoim odtwarzaczu dysk na naped pochodzacy z
rejestratora (prawie identyczny jak oryginalny naped w Zenie, tylko
mialem model 4 a zainstalowalem dysk 5) Musialem od nowa wgrac firmware
i dysk ruszyl bez problemow.

> Czy taka podmiana ma wogole szanse dzialac?
> Co zrobic? Ma ktos jakies pomysly?
>
> Bede wdzieczny za wszystkie sugestie / wskazowki.
>
> PS. Wkladam tego microdrive do aparatu i aparat nie dziala - nie wykrywa MD
> i zawiesza sie. slychac tylko to samo "pykanie" - tak jakby sie ten
> microdrive zawiesil
Uderz go kilka razy o cos twardego. Tak z wyczuciem ale nie za slabo.
Moze sie uruchomi.

--
WW
APPro - telnet, SSH, http://wifi.online.pl/