Re: chlodzenie woda - jak i za ile?

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 03:12:59 MET DST

PSYLO wrote:

> U mnie też najbardziej we znaki dawał się dysk. Do czasu zakupu
> Samsunga. W tej chwili o pracy komputera przy wyłączonym monitorze i
> głośnikach świadczy u mnie tylko świecąca dioda w myszce (na obudowie
> nie mam diód), a muszę przyznać że już sporo razy odruchowo
> podchodziłem do komputera i go "włączałem" nie zauważając że już
> pracuje :)

przebijam Cie ja ostanio podlaczylem nowy dysk IDE bez wylaczania
komputera. Bardzo sie zdziwilem jak po podlaczeniu tasmy wpinam
zasilanie i nagle zaczyna mi wibrowac w rekach :) Naszczescie wszystkie
komponenty zniosly dzielnie ta operacje.

Natomiast kiedys bede musial sie umowic z jakims "wodniakiem" na nocne
sluchanie. Nocne bo w dzien i tak gwar miasta zaglusza :)

--
Pozdrawiam Tomek