Re: Barton 2500+ odblokowywanie?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 01:10:22 MET DST

Użytkownik "Brovar" <bbrowarski@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ec5ecv$nnb$1@inews.gazeta.pl...

> Hmmm... połączyłem mostki, i cpu-z pokazuje procesor Athlon XP-M, czyli
> chyba dobrze?:P
>
> Tyle, że w BIOS'ie nie mogę zmieniać mnożnika - ale to wynika z tego że
> jest to procesor z "późnej produkcji". Zaraz znajdę CPU MSR (to o to
> chodziło, MadMan?) i będę próbował co da się z nim teraz powyczyniać ;-)

Rzecz co najmniej dziwna... programy CPU MSR i CrystalCPUID piszą, że
procesor jest Athlon XP-M i że obsługuje zmienianie napięcia, mnożnika i
częstotliwości, a jednak jakakolwiek zmiana w którymś z nich powoduje
zawieszenie komputera!

Wyczytałem, że to dlatego, że mam NForce 2, i że wymagana jest modyfikacja
rejestrów PCR (?). Niestety, nie mam pojęcia jak je zmodyfikować... Ktoś z
was wie?

--
Pozdrawiam
Brovar