Re: Asrock 939Dual-VSTA

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 00:40:12 MET DST

Użytkownik "doombek" <doombek@@@@wpe.pl> napisał w wiadomości
news:ec4co8$e1a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> shit jakiego w życiu nie widziałem , miałem tą płyte i nawet athlona 3000
> z 1,8 do 2,2 GHZ nie mogłem podkręcić , bo były zwiech i restarty, Teraz
> jestem na AM2 i mam DFI Infinty i jest to Jedna z najlepsztch płyt pod AM2
> Polecam.

JA slyszalem bardzo pochlebne opinie na temat Asrocka na ULI, sam szukam
testow wydajnosci z porownaniem do innych chipsetow ale nigdzie nie ma
jedynie stwierdzenie ze wydajnosc zblizona do NF4 Ultra.
Co do podkrecania to wyczytalem ze potrzebny jest nie oficjalny bios wtedy
na tej plycie mozna ladnie krecic.