Re: nowy komp - konflikty? niekompatybilność? pomocy!!!

Autor: Gobli <gobli_at_vp.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 00:12:10 MET DST

> IMHO to nie kwestia płyty i procesora - szukałbym przyczyny w pamięci.
> Podłącz jeden dysk i na nim rób testy.
> Dobrze jakbyś miał inne podzespoły na sprawdzenie - np. pamięc, karta
> graficzna.
> Na początku zaczałbym od sprawdzenia pamięci - Memtest'em z płytki
> bootowalnej.
> Jeśli nie byłoby błędów a po włożeniu innych pamięci byłoby OK to
> widocznie konflikt z goodramami.
> W ten sposób wykluczysz pamięć.

widzę, ze masz podobny zestawik :]

niestety nie mam teraz innej grafy na pcie, ani innych pamiątek ddr2 :((
ale spróbuję jakies znaleźć...
bo te goodramy uszkodzone chyba nie są? nowe, a jak goodram na www swojej
pisze, każda wyprodukowana pamięć jest testowana...

--
.   Stanisław Smólski
. gobli.ssm(at)gmail.com