Re: dylemat - ktory Radeon

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 23:59:50 MET DST

PSYLO wrote:

> Słuchaj dalej kolegi to daleko zajdziesz ;) 9800 Pro to na dzień
> dzisiejszy karta co najwyżej przeciętna, na AGP dostępne są znacznie
> szybsze zarówno Radeony jak i GeForce.

Coś miałem przeczucie, że kolega gada od rzeczy ale nie potrafiłem mu tego
powiedzieć. Jeszcze zaczął by rzucać czymś ciężkim w moja stronę. :P

> Będzie wtedy era Visty, szejdery gdzie się da, wielce prawdopodobne, że
> i na niskich ustawieniach już w nowości nie pograsz.

Era Visty zapowiada się baaardzo nieciekawie. Fakt, okienka będą śliczne i
oczojebne ale znów będzie trzeba wymieniać komputery. Zrobili by w końcu
system operacyjny który zajmuje się tylko tym co powinien a nie pochłania
całą moc obliczeniową jaką tylko będzie w stanie dostać...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *