brak opcji w Biosie

Autor: REDark <redark_at_tlen.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 23:44:16 MET DST

Witam!!

Ostatnio szukam sposobu na samoczynne właczanie się kompa, po padzie
zasilania doczytałem sie ze jest opcja w BIOSie która na to pozwala. Jednak
w moim tego nie ma Płyta Acorp bx dalej nie pamietam tak czy tak to stara
płyta ma juz pare ładnych lat. Sprawdzałem też na innej troche nowszej z
biosem ami i też brak takiej opcji.
Chodzi o to ze płyta z prockiem , zasilaczem i kilkkoma bajerami ma trafić
do plastikowej skrzynki na dach, wiec po padzie systemu no w nocy nie będę
miał możliwosci wejść i włączyć go. Jest jakiś sposób na to?
Nie wiem może zwarcie jakichś kabelków albo coś?? Dzięki wielkie za pomoc!!

POzdrawiam!!