Re: Czy popsulem zasilacz? Czy plyta Baby AT wejdzie do obudowy ATX? PILNE!

Autor: EM <edim123_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 22:39:48 MET DST

> Na razie po odlaczeniu dwoch dyskow i CD-rw ale z pozostawieniem calej
reszty (cala plyta z kartami, procesorem itd.)
> i zmierzeniu multimetrem analogowym umz2 (bez lusterka, a wiec nie taki
superdokladny) napiecia na molexie wychodzi,
> ze jest dokladnie 5V.
> Ale w tym samym czasie w biosie pokazuje 4,7 lub 4,6 V z tendencja
malejaca az w koncu sie restartuje (innymi razami
> od poczatku jest niskie napiecie 4,2 lub 4,3 V, nie zawsze sie zaczyna od
wyzszego).
> To jaki w koncu z tego wniosek?
Witaj
U mnie problem występował na złączu zasilania do płyty głownej. Był spadek
napięcia. Sprawdź, czy złącze się nie nagrzewa. U mnie pomogła wymiana
zasilacza, bo całość była na gwarancji, a trudno wymienic złącze.Od strony
płyty głównej jakiś preparat do styków typu Kontakt.
Ogólnie polecam jakiś preparat oraz mechanicznie oczyścić, wsuwając i
wysuwając wielokrotnie.

--
Pozdrawiam
EM