Re: 3DMark2k5 & GF7800GS 256/256

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 22:06:20 MET DST

MadMan ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Temperatura - teraz 65 stopni, w 3D pewnie spadnie :) Ale na początku
> miałem podobne do Twoich.
Najwyzej jesli z czasem zacznie rosnac temp i wiatrak bedzie sie
glosniej zachowywac niz obecnie to znow usmiechne sie do Zalmana - tym
razem cos takiego:

> Zależy od wieku karty. Sama kosztuje te 500 zł, chłodzenie 100, jeśli
> nówka - dałbym max 550 :)

Karta niedlugo skonczy rok (kupiona w polowie pazdziernika ubieglego
roku). Ja mam (moze glupia nadzieje), ze z tym Zalmanem uda mi sie
zaproponowac komus cene 500 zl do niewielkiej negocjacji... Pewnie to
kwestia szczescia (5 letniego kompa udalo mi sie sprzedac za 1k zl po
modyfikacji hdd na 80GB, ram na 2x512MB PC3200 markowych, zasilacz na
350W Feel). :)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!