Re: Problem z wyborem laptopa

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 20:29:56 MET DST

"Mariusz \"maniek\" B." wrote:

> Zastanawiam się nad zakupem nowego laptopa, na uwadze mam HP nc8000 PM
> 1.7GHz - http://42.pl/u/kMs i tu moje pytanie, czy opłaca się go kupić
> za takie pieniądze? może ktoś ma taki i mogłby się wypowiedzieć jak z
> jego awaryjnością itp.? czy jednak polecilibyście coś innego (do maks
> 3,5k zł)?

A po co Ci ten laptop? (Będziesz na nim grać w najnowsze gry 3D, czy
pisać podanie do spółdzielni?).

> BTW może znacie jakieś dobre, tanie sklepy komputerowe na
> terenie Warszawy?

Ja kupiłem swojego w podziemiach GUS. Znalazłem tam akurat takiego,
który mi odpowiadał, za dobrą cenę. Ale czy to jest dobry sklep, to nie
wiem.
Zresztą tak, naprawdę, czy sklep jest dobry, to się można przekonać
dopiero wtedy, kiedy przychodz do załatwienia reklamacji. A laptop jest
takim specyficznym urządzeniem, że bardzo rzadko jest sens go reklamować
na zasadach niezgodności z umową i najczęściej w przypadku usterki idzie
się z nim jednak do serwisu, a nie do sprzedawcy (bo już jest
skonfigurowany itp, a nowego laptopa nie można za bardzo tak sobie wyjąć
z pudełka i sprawdzać przed kupnem konkretnego egzemplaża, ze względu na
pierwsze uruchomienie WindowsXP, po którym laptop przestaje już być
"nowy" i ciężko byłoby go wcisnąć następnemu klientowi - poprawcie mnie,
jeśli się mylę).