Re: 3DMark2k5 & GF7800GS 256/256

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 20:10:51 MET DST

MadMan ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Właśnie zrobiłem Marka - 6007 punktów, na taktowaniu 455/1450, ale
> zrobiłem małe oszustwo - wywaliłem wszystkie "śmieci" z systemu
> (restart, wyłączenie antywirusa, BOINCa i Windows Blinds). Bez tego -
> 5500 pkt było mniej-więcej, tak że Twój wynik jest dobry.

Ok, widze, ze wszystko w normie! :) Wydalem ostatnia kase na ta grafe i
wolalbym uniknac jakichs wpadek...
Potestuje jeszcze wyzsze przetaktowanie GPU vs DDR3 i zobacze ile da sie
jeszcze wycisnac. ;)
Zapytam jeszcze - zostawiles fabryczne chlodzenie na tej grafie?
(mnie sie wydaje byc calkiem udane - halasuje mniej niz moj Chieftec i
calkiem niezle chlodzi - w 2D mam 45*C - podczas gry w Oblivion nie
przekroczylo dzis 50*C).
I jeszcze jedno - ile bys sobie policzyl bedac na moim miejscu za Gigabyte:
http://tw2005.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-N66T128D.htm#
z chlodzeniem:
Karta kompletny BOX 100% sprawna rzecz jasna (dzisiaj ja zmienilem
dopiero co)?? ;)
Sadzisz, ze 500 zl za komplet byloby niepowazna kwota??

OMSON

--
Celeron D320 2,4@3,6GHz; ASRock P4i65PE; 2x512GB GoodRAM GR400D64CL3/512
@PC4000; Seagate ST325083AS SATA 250GB; Samsung HD080HJ SATA II 80GB;