Re: SAGEM + plyta VIA = brak zasilania na USB

Autor: Feel <filip_at_profprojekt.com.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 19:21:17 MET DST

nialem ten sam problem, rozwiazania poszukiwalem dluuugo, wkurzylem sie
niemilosiernie..

efektem był zakup najtanszej plyty pod athlona XP oraz najtanszego wtedy
athlona XP.

a tak na marginesie to problem tkwi w zasilaniu, kiepski zasialcz to raz a
dwa ze modem powinien hulac po usb 1.1 ale twoj port mzoe nie miec tyle
prądu ile chce modem.
profponuje sprawdzic jakiś aktywny hub usb podpięty wysokiej jakosci kablem
USB, lub sprawdzic funkcjonalność karty pci z USB 2.0 a FireWire bedziesz
mial gratis :)

Pozdrawiam
Filip