dziwny problem - przeczytajcie chociaż bo ja zdębiałem..

Autor: Feel <filip_at_profprojekt.com.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 19:06:04 MET DST

posiadam pod opieką ~5 kompów spiętych w sieci, pracujących w domenie pod
MS2003SBS, pracujących na dyskach sieciowych i tym podobne, standard w
sieci..

na początku pierszym moim problemem był plik .pps, prezentacja otrzymana
mailem na jednej z maszyn otwierala sie prawidlowo, na 20 slajdów 3~4
wygladaly prawidlowo, kilka było fragmentarycznie ok a reszta pusta.
na innej maszynie w sieci i na kolejnej poza ten sam pps otwieral sie
prawidlowo.
wszyscy pracują na winXPSP2 oraz na Office2003SB lub PROF.

dzis natomiast zbaraniałem, problem pojawil sie przy odczycie dokumentow
.doc, kazdy z nich to tabelka z niewielką iloscia tekstu, logo firmy z
danymi w nagłówku i nic wiecej, pliki ~80kb
i te same pliki w całej sieci sie nie otweirają czy to z dysku sieciowego,
czy z locala, przeslane mailem na inny komp poza siecią otweirają się i jest
ok. przesłane z powrotem otwierają sie po ~3-4minutach. nieotweirają sie
czyli word sie odpala ale poza ramką i toolsami wirda dokument sie nie
otwiera.

nie wiem co robic bo problem wyglada mi na grupowy...

na prawie kazdej jest NAV2006 na jednej nie i nic to znie
zmienia..wylaczenie nortona nie pomaga

dzieki za helpa :)