Re: Modem + Windows 2003 Server = Problem?

Autor: Marek Wojtaszek <mwojtaszek_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 17:43:32 MET DST

sTav napisał(a):

> Sprawdź na którym porcie modem jest zainstalowany i jakie są parametry tego
> portu.
> Programem terminalowym (Hyper Terminal?) sprawdz czy / jak modem reaguje na
> komendy ATDT, ATH1, ATH,

No i pokonałem potwora o 7 łbach!
To było jedna kwestia sterownika. Płytki oryginalnej nawet nie
wsadzałem przy instalacji - skoro modem został rozpozany, to po co,
myślałem sobie. Poza tym - nie było na niej sterownika do W2003.
Jednak trzeba było to zrobić.

Oczywiście - po instalacji przestał się ponosić Fax Service - i za
żadną cholerę nie dało się tego uruchomić. Pomogło dopiero
odinstalowanie tej usługi, reboot (nie dało się inaczej) i
zainstalowanie ponowne. Uffff... ile mnie ten Microshit zdrowia
kosztuje :/

Marek