Re: Czy popsulem zasilacz? Czy plyta Baby AT wejdzie do obudowy ATX? PILNE!

Autor: andyk <andy_at_przeciwspamowy.org>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 16:31:47 MET DST

In pl.misc.elektronika RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:
> Hello andyk,
>
> Friday, August 18, 2006, 4:08:35 PM, you wrote:
>
> Nie prosciej kupić sam zasilacz i wstawić do istniejącej obudowy?

Nie wiem wlasnie, sadzilem, ze moga byc problemy z polaczeniem zasilacza atx z obudowa baby AT, tak ze znowu bez
lutownicy sie nie obejdzie (przycisk wlacznika np. jest chyba inny dla obudowy ATX i baby AT, zlacza z zasilacza baby AT i
ATX do polaczenia z takim przelacznikiem chyba sa inne - czy moze ktos potweirdzic lub
zaprzeczyc?).