HP Compaq nx7400 (EY252EA)

Autor: <l.kalbarczyk_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 15:20:34 MET DST

Przeczytałem właśnie opis tego komputerka,
ale w sieci właściwie nic o nim nie znalazłem,
jeśli chodzi o opinie użytkowników
(http://tiny.pl/7g2x - ze strony HP)...

To, co chciałem, to Centrino Duo, matryca 15.4,
pamięć >/1GB, nagrywarka DVD,
trochę pod kątem wymiany za stary komputer
stacjonarny. Nie jestem raczej wielbicielem gier,
ale od czasu do czasu w coś gram - czy karta
Intela I945 z I950 jest bardzo zła (gdzieś pisaliście,
że jest lepsza od pewnych radeonów)?
Nie zajmuję się raczej przetwarzaniem grafiki, ale...
Najczęściej programuję.

Czy jest to dobry wybór za tę cenę?
A może czegoś on nie ma - moglibyście
przeczytać opis i mi ewentualnie doradzić
(np. nie ma podczerwieni, ale mam irdę na USB -
może coś jeszcze jest konieczne)?
Bateria - piszą, że 3-4h i jakąś dodatkową można dokupić...

A może jest coś lepszego za tę cenę?
Wszyscy narzekają na Acery... A Asusy?

Na co zwrócić uwagę?

Dzięki, ŁK