Re: DDR

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 14:52:57 MET DST

Dnia Fri, 18 Aug 2006 14:04:56 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

> Hmm, czyli moja inwestycja w 4x512 DDR byla calkiem udana i za rok bede mogl
> je sprzedac z duzym zyskiem ?

wywalanie kasy na sprzęt nigdy nie było dobrą inwestycją. Też mam 4x512 DDR
i będę się ich wkrótce pozbywał, licząc na godziwą zapłatę. Martwi mnie
jeno, że ceny CPU na S939 tak gwałtownie spadły. Cóż, tu się zyska, a tam
straci, ale trzeba iść do przodu. Conroe już się zdąrzył na półce zakurzyć
:D Najwyższy czas się przesiadać, a stare graty opchnąć.

> Daniel

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam