Re: VHS na DVD

Autor: Fred <olalalal_at_oalalalall.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 14:22:32 MET DST

Użytkownik "Lucar" <lucar@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ec490n$7t7$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Rozważam przegranie mojej kolekcji VHS na DVD, zastanawiam się tylko, ile
> zajmie mi to miejsca. Niedawno natrafiłem na opis, z którego wynika, że po
> konwersji jedna godzina zajmuje 12GB. Wynika z tego, ze na DVD wejdzie mi
> tylko ok. pół godziny! Czy ktoś się tym zajmował i może ew. to
> potwierdzić/zaprzeczyć?

Objętosc zalezy od jakosci/stopnia kompresji jaki ustawisz, ja uzywam dla
VHS ustawien 4.8Mbps/192kbps ((Video/Audio - Standard PLAY) i jedna minuta
zajmuje ~38MB czyli godzina to 2,2GB

Nie ma sensu ustawiac więcej dla VHS, czyli na zwykłej płycie miesci się
2godziny materiału VHS.

W Long PLAY wychodzi jeszcze mniej natomiast w max jakosci (powyzej DVD) z
bitrate 12Mbps/384kbps godzina materiału to ~5.6GB