Trzeszczacy dzwiek - szum z glosnikow :|

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 12:38:32 MET DST

Witam Wszystkich.

Od kilku dni mam problem z k. dzwiekowa. Karta to SB Live! 1024.
Otoz, puszczajac mp3 lub DivX'a glos jest OK, ale jak zrobie Pause i puszcze
material ponownie to slychac tylko trzaski w glosnikach - taki przenikliwy
szum. Ponowne nacisniecie Pause i pozniej Play przywraca wszystko do normy.
To stalo sie nagle, nic nie wskazywalo na to, ze z karta zaczyna sie dziac
cos nienormalnego.
Nie wiem co zrobic. Probowalem jeszcze raz zaistalowac sterowaniki, jak
rowniez umiescic ja w innym slocie PCI - znow to samo.
Jeszcze raz wspomne, ze karta chodzi dobrze, ale jakiekolwiek wstrzymanie
materialu audio lub video i ponowne jego pozniej puszczenie powoduje, ze z
glosnikow leca trzaski - szum.
Nie wiem co robic :| Macie jakies pomysly?

Dzieki, pozdrawiam.
Piotr.