Re: BenQ FP91G+ za 768 zł

Autor: FW <forum_wyborcza_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 10:38:00 MET DST

> ale ja pytam czy wolno sprzedawac po dumpingowej cenie?

A kto powiedział, że to dumping? Jakiś sklepikarz, który został z dwoma
monitorami na magazynie?

Ten model akurat nie jest najnowszym, więc jest to zwykła wyprzedaż, jakich
pełną jesienią w marketach, butikach itp.

I jeszcze jedno, Media Markt, kupując jeden model tysiącami, może uzyskać
ceny, na widok których właściciel sklepiku zakrzyknie: DUMPING!

Dumpingowe pewno są ceny, ale na jedną sztukę hit-towaru, która na pierwszej
stronie gazetki ma przyciągnąć tłumy do sklepów, a którego minutę po otwarciu
już "Niestety, proszę Państwa, ale zabrakło. Jednak proszę się zainteresować
naszą pozostała, zapewniam, że również atrakcyjną ofertą".

Kilka tysięcy monitorów to zbyt dużo, by Media Markt dokładał do ich
sprzedaży.
Po prostu, te starsze monitory są tyle warte,ani złotówki więcej, a kto kupuje
w sklepikach komputerowych i internetowych drożej, ten przepłaca.