Re: HDD podpiety przedluzaczem USB - dlaczego nie dziala

Autor: luqi <lkoster_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 23:23:47 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Teoretycznie może być. W praktyce musiałby to być bardzo
> wysokiej jakości przewód. A tu najwyraźniej nawet te
> niecałe 2 metry są za słabej jakości :)

No przedłużacz fakt do drogich nie należał, dałem za niego 6 zł.
Tylko zastanawia mnie dlaczego pendrive zapiernicza z całą swoją
mocą 18 Mb/s przy odczycie na tej przedłużce?
Zanim rozpocząłem ten wątek, tłumaczyłem sobie, że Pendrive
działa, bo w stosunku do dysku 1"nie posiada obracającego sie talerza
czy talerzy.Przez przedłużkę USB działa bez problemu, bo przecież
Pendrive nie potrzebuje zasilania dotychwłaśnieczęści obrotowych.
Takie moje małe rozważanie laika w dziedzinie budowy urządzeń
masowych (: